NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

niedziela, 2 listopada 2014

To już koniec, zamykam bloga.

Kochani. Jak zapewne wiecie, jestem nastawioną na hejting maszyną nienawiści. Jako że Lidzia się poddała, Porszja zresztą też, nie mam z kim drzeć kotów. Nie mam więc tematów do opisywania. W tym momencie blog upadł. Za kilka godzin oficjalne zamknięcie. Chwilę później spalę wszystkie zdjęcia Green Day'a i usunę piosenki, bo hejterzy uświadomili mi beznadziejność tego zespołu. W następnej chwili, nie wiem, nałykam się tabletek bo już wiem, że mój byt jest zbędny dla wszystkich.
Pożegnajcie ode mnie tych, którzy nie zdążą tego przeczytać.
Wasza już po wieczność
~Angie

6 komentarzy:

  1. Nareszcie! A tak wogóle dziękuje za ten wierszyk o mnie :) Jest zajebisty, ale jedna rzecz: nienawidze tego zjea kwiatkowskiego! Nara!!! Tęsknić nie będę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż i tak pewnie nie odejdziesz i chcesz się z nas pośmiać

    OdpowiedzUsuń
  3. Angie, będę szczera: Wiem że mnie nie lubisz ale nie chcę abyś odchodziła. Jak zobaczyłam tego posta słabo mi się zrobiło i uświadomiłam sobie, że źle postąpiłam wyzywając Cię. Przepraszam, bo mam za co. Jeszcze raz przepraszam i oczekuję że mi wybaczysz. Przepraszam też Twoje koleżanki i od nich również oczekuję wybaczenia.

    Pozdrawiam
    ~FenkaElenka

    OdpowiedzUsuń
  4. No nareszcie. Nie mogłaś tak wcześniej? Ten blog jest brzydki i żałosny, szczerze mówiąc. I jeszcze raz powtarzam, suko. Jak można przegrać z kimś w dyskusji? Normalnie żal dupe ściska jak widzę takie ścierwo jak Ty. Dobrze, że już kończysz z tym obłudnym blogiem. Żegnam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Serio. Nie chce cie obrazac ale z tego co napisalas, blog zalozylas po to zeby publikowac klotnie? (Nie wiem jak to nazwac xd) A jak nie.ma sie z kim klocic to zamykasz bloga? Sorry za orto klawiatura na fonie bez polskich znakow

    OdpowiedzUsuń