NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

środa, 5 listopada 2014

Kochane dzieciątka wy moje!

Jak widzę nie każdego w domu mamusia kultury nauczyła.. (I tak propos mamusi: hm, rodzice Porszji musieli się rozwieść bo dziewczynka ma charakter po mamusi czyli, z tego co wiem, okropny. Cóż ;3)
No więc ważna zasada jest taka że do starszych należy odnosić się z szacunkiem.
MSP to strona dla dzieci, a mimo to tam gram. Założyłam konto jako takie właśnie dziecko i teraz siedzę na stronie gnana sentymentem.
No, ale! Większość mi mocno nie wierzy.
Że nie mam 16 lat, że chodzę do podstawówki etc.
No cóż, słonka, czas te wątpliwości raz na zawsze rozwiać!
Jak? No cóż, paszczęki nie pokażę po wiem że lidziolizy i przydupasy Porszji chętnie ten fant wykorzystają a nie chcę skończyć jako mem.
Mam za to inne pomysły.
Jak zapewne wiecie, nazywam się Anna Maria G.
I teraz czas udowodnić Wam ten fakt.

1. Librus
Oto jawi się przed wami moje konto w tym zacnym systemie:


Jeśli czyjś rozum by jednak zawiódł: moje szesnaście lat nie jest skończone acz do szesnastki mi znacznie bliżej niż do piętnastki.
I ot, cała logika.

No ale, możecie nie wierzyć. Toteż jeszcze jest dowód tożsamości i bycia ZAJEBISTĄ:
2. Trzecie miejsce w PKO!


Większej ilości dowodów tworzyć mi się nie chce.
Ot, macie że ja, Anna Maria jestem tym za kogo się podaję.
I tyle.
Ciao.


2 komentarze:

  1. Jesteś I-D-I-O-T-K-O-M. Ciekawe czy jak by twoi rodzice się rozwiedli byłabyś szczęśliwa idiotko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale gdybyś nauczyła się pisać, tryskałabym szczęściem.

      Usuń