NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

wtorek, 4 listopada 2014

No i jak to tak no?

Zacznę od pochwalenia się.
Zajęłam trzecie miejsce w powiatowym konkursie ortograficznym. Możecie być ze mnie DUMNI!
Druga, mniej już radosna kwestia to rozrywka, jaką babcia Lidzia znów mi zapewniła.
Zapewne ów screen oderwie od jej piersi ostatnie lidziolickie płody.


Moja reakcja była następująca:


No bo jak to tak? Najpierw próbuje mnie upodlić a teraz nagle, sama z siebie przypuszcza porządny, pełen wulgaryzmów atak? Nie no, szok.
Ale, już tak klasycznie i sztampowo wręcz: analizujemy utwór literacki! (Ooo tak, ja to human z krwi i kości, czeka mnie świetlana przyszłość przy wydawaniu posiłków w McDonaldzie!)
Mój blog jest brzydki i żałosny. 
Jaka hipokryzja! A jeszcze niedawno, po tej zmianie mówiła na chacie że teraz jest tak fajnie etc.. Kocham hipokrytów. (Jeść.)
Suko. Hmm.. Już wam mówiłam, nie mówcie tak, to mnie stresuje bo Frank wydoił psa i mam lęki przez to ;-;
Jak przegrać w dyskusji? Tak jak ty to zrobiłaś, kochana :3
I nie przesadzaj, nie ma żalu tak mocnego aby twoją wielką rzyć ścisnął dostatecznie, skarbulku. Nie kłam nam tu ^ ^
Ścierwo. Ścierwo.. Hm, ale dlaczego nazywasz mnie swoim pseudonimem? Nie bawimy się tak, umawiałyśmy się, że ty to Ścierwo a ja Anusia ;-; bu. Biorę lalki i wiśta do domu ;-;
Obłudnym, si? Daj mi swój adres, błagam. Chcę ci wysłać encyklopedię. To moje marzenie, abyś znała znaczenie słów przed ich użyciem.

No i.. Chejtinkó kunjec. Znaczy na dzień dzisiejszy. Oby nie było tego więcej, ale.. No na pewno moi najwierniejsi fani dostarczą mi materiału na kolejne posty, prawda?
Na ten moment się odmeldowuję, muszę dorwać i oskalpować Wronę (która dobrze wie DLACZEGO).
BYWAJCIE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz