NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

sobota, 15 listopada 2014

Olejmy logikę, bądźmy powaleni!

Sprawa numerouno jest taka, że postów nie piszę z braku tematów - jak wiecie o sztampie nie piszę: chyba że jest pole do domniemywań albo sytuacja jest mocno gorąca i żyje nią całe MSP.
Sprawa numerodos to to, że Juliuśka usunęła bloga. Bardzo fajnie, że nie dałam się jej sprowokować :3
I sprawa numerotrés to sam post!
A będzie on o zdjęciach na MSP..
Abstrahując od faktu, że to debilizm nie pozwalać na podawanie imienia ale pokazywanie gęby już tak (btw, moją paszczękę także można było ujrzeć, chociaż krótko. Acz dostałam same miłe komentarze :3). Frank the System normalnie!
Swoistym meritum są tutaj zdjęcia dodawane przez użytkowników.. Dlatego jakiś miesiąc temu przeprowadziłam małą prowokację.
Przeszłam się po zdjęciach moich znajomych. Wysyłałam wiadomość o treści "Masz rację, jesteś brzydka/i" każdemu, kto swoje zdjęcie podpisał w stylu "Bszytka xD", "Paskuda", "Moja brzydka twarz", "Wiem, jestem paskudna" itp.
Jakie były efekty? 
Możecie się domyślić.
Odpowiedzi pt. "Sama jesteś brzydka", "Spie*dalaj", "Odwal się", "Ale łądniejsza niż ty", "Zazdrościsz mi urody, co?". Zapytani dlaczego wobec tego nazwali tak a nie inaczej zdjęcia, nie potrafili udzielić sensownej odpowiedzi..
Klasyczna logika: "Dodam zdjęcie, napiszę żem brzydka i niech mi wchodzą w zad!".
I tak powstają kompleksy.. Ki lachon napisze że jest "brzytgi" i zaraz jakaś całkiem ładna pannica pomyśli, że ona też nie ma uroku, bo lepszy jej zdaniem lachon również go sobie odbiera..
Druga sprawa to przypinkalanie się do tego co dodaję.
Kochani moi: wy dodajecie swoje mordy, ja dodaję mordy Zielonych. Wuj wam do tego. Nie chcecie, nie patrzcie.
Amen.

I, prośba taka: OGARNIJCIE SIĘ, JEŚLI JESTEŚCIE BRZYDCY TO GĘBA W WÓR I DO PIWNICY PRZED ŚWIATEM.
Kurtyna.

1 komentarz: