NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

niedziela, 9 listopada 2014

Let it Spam, Let it Hejt, Let it Fun!

Nie wiem czy forma tytułowa jest poprawna, ale mam to gdzieś, Frank the System.
Pod tym postem możecie sobie ulżyć: nawyzywać mnie, nahejtować, a ja nawet nie będę się próbowała tłumaczyć.
Po co to? Ano dlatego że inaczej robicie mi bajzel na chatanie. Jak jestem to pół bidy, ban i wio Zocha, ale jak mnie nie ma to już gorzej. 
Także: niechże ten post stanie się polem hejtingowego popisu dla hejterów!
Trés.. Dos.. Uno.. ZACZYNAMY!

4 komentarze:

  1. Jak się Ciebie pozna to jesteś super fajna. Słuchasz czegoś porządnego, nie to co ja XDDD jesteś miła, nie taka jak mówią inni. Kiedyś gdy mnie wyzywałaś, nienawidziłam Cię ale teraz, wiem że jesteś miła fajna. I to że słuchasz ,,Green Day'' i wstawiasz ich zdjęcia mi nie przeszkadza. Jesteś sobą i taką inni powinni Cię akceptować. Jednym słowem jesteś kochana. Doradzisz mi, jak powinnam postępować w życiu. Czy mogę zostać taką Twoją przyjaciółką z Internetu? :)

    ~FenkaElenka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doradzi ci. Powie jak upokorzyc Porshie. Jest kochana bo wyzywa Porshie. JEST KURWA IDEALNA

      Usuń
    2. Agata, Ty lubić jej nie musisz :3

      Usuń