NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

środa, 12 listopada 2014

Ha, moje znów na wierzchu!

To akurat coś co umieścić tu trzeba.
Pamiętacie niesławną Julię chcącą zyskać sławę na kłótni ze mną? W screenach w poście poniżej możemy przeczytać, że jest ona w pierwszej klasie technikum. Ale chyba jednak nie.. A dlaczego?
No cóż, nie licząc jej kiepskiego stylu pisania i faktu, że jest mocno dziecinna mam to:



No cóż Marilyn, dziękuję Ci bardzo że mimo antypatii jaką mnie darzysz zechciałaś mi o tym powiedzieć. Z chęcią się odwdzięczę jeśli zaistnieje takowa możliwość.
Więc już jasne: Juleńka, jak każda MS w jej wieku chciała się wypromować, wbić level. A jak najlepiej wbić aktualnie fejm? Robiąc wielką wojnę! No ale tak, ona taka nieznana, tematu brak.. Trzeba wsadzić patyk w oko Angie, ona zawsze chętna do kłótni!
No cóż, przeliczyłaś się Juliczku kochany, "misiu", jak to do mnie mówiłaś, maleńka.
Ja nie mam nic do dwunastolatek, do młodszych tym bardziej ale ty słoneczko zasługujesz na żal i smutek nad Twoją zacną osóbką.. Polecałabym robić filmy zamiast kłócić się z szanowanymi obywatelami.
To tyle.
Alae, nin mellons.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz