NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

sobota, 1 listopada 2014

Chejtój s Endrzji

Odwiedzam mojego zacnego bloga. Mam podnietę że sporo Brytyjczyków i Francuzów go odwiedza (moje dwa ulubione narody!). Patrzę w komentarze. A tam co?


Jak się zapewne domyślacie, wypunktujemy razem z moją opinią wszystko co się da wypunktować!

1. No okej, ogarnę się. Faktycznie trochę nieogarnięta bywam, zazwyczaj jak trzeba wstać rano do szkoły. Ale obiecuję poprawę!
2. Umie prowadzić bloga lepiej.. Ha, a to ciekawe. To lepszy blog oznacza koktajl kłamstw i wywyższania się? Skoro tak to okej, ona ma lepszego bloga. Ale jeśli lepszy blog oznacza rzetelność, prawdę i ciekawe, mające w sobie krytyczne spojrzenie na własną osobę notki.. To surprise, jesteś na tym lepszym blogu!
3. Jest sławniejsza.. Jakaś dziecinka mająca konto coś koło roku kontra ktoś kto ma konto na polskim MSP od zawsze a przy tym zawsze się o niej mówi.. No nie, acz paczały przetrę co ta Donata-Pyskata wymyśla!
4. Jestem zazdrosna. Ehh.. *głęboki wdech*. Tak, masz rację. Jestem zazdrosna o złe oceny Porszji, o to że jej ojciec jej nie kocha, matka zresztą też *ej, ja tylko piszę to co ma na wielce pjenknym blogu!*, o jej dwanaście lat, o to że tak kłamie a wszyscy jej wierzą, że na MSP wygląda jak lalka Bratz po sterydach, niewyparzonej gęby, chamstwa.. Macie rację, MARZĘ o tym wszystkim!
5. No i, cholera, o to chodzi! Ona ma fanów bo lubi jak ktoś wylizuje jej wylot jelita grubego. A ja nie. Za każdym razem gdy ktoś napisze, że jest moim fanem (o tak, i to zdarza się często) piszę, że nie chcę fanów. A dlaczego? To oznacza próżności. U mnie nie ma fanów, każdy "fan" jest de facto moim przyjacielem. Ale okej, idąc tym tokiem rozumowania Porszja nie ma przyjaciół. 

Takie podsumowanko na ogarnięcie mas ludzkich. Jak widzę teksty zawsze te same, z rzyci wzięte.
A póki co Generał Angienius się odmeldowuje.
Cześć.

12 komentarzy:

  1. Masz lepszy blog? To czemu tak malo czytelnikow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe skąd wiesz. Czyżbyś widziała moje statystyki które są widoczne tylko na moim profilu?

      Usuń
    2. Statystyki nic nie znaczą, bo wchodzi tu wielu faów Nat i spradza czy nie napisałaś o niej jakichś głupot.

      Usuń
    3. Więc, idąc tym tokiem myślenia, jej wyświetlenia też pstro znaczą bo "psychoendżinators" też tam wchodzą coby powęszyć.

      Usuń
  2. Nawet nie wiesz jakie to miłe, że piszesz post o moim komentarzu! A ten rym „Donata-pyskata” jest do dupy. I wiesz co Angie? WAL SIĘ !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka Donata, taki rym o niej!

      Usuń
    2. Mam dla Ciebie, Donato, wiersz!

      Smarkata Donata,
      jak zwykle pyskata.
      Na nią nie ma bata.
      Czy jest jakaś szmata,
      co nią Pyskata Donata,
      Zostanie zatkana, lub jakaś może mata?
      Pyskata Donata, ciągle file nam płata,
      jest psychofanką Kwiata,
      nie widzi poza sobą świata.
      Lecz nikt nie lubi Donaty,
      tłuką ją po pysku baty!

      Usuń
  3. Idz sie ruchaj z pojebanym grin dajkiem. Lub tri srulem. Na forum poszesz ze 1D to nie utalentowana banda chlopakow a sama burzysz gdy ktos wyzwie green day (tzn. Grupe ćpunów). ZAUWAZ ZE OD 2 TYG NIE PISALAS POSTOW A JAK ZACZELAS TO TYLKO O NAT. CO KURWA?! TEMATY SIE SKONCZYLY?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chciałabym, ale niestety, wszyscy mają żony, rzal i bul ;c
      Hm.. Burzę się.. Tak, jeśli burzeniem można nazwać śmianie się z tego co piszecie.. Si, burzę się! Ale z Grupą Ćpunów w 2/4 trafiłaś, brawo.
      A co do łanerekszyn.. Hm. Nie przepadam za pedałami i mogę to mówić wprost.
      Ciao, bambino.

      Usuń
    2. Oh, Angie... Jaka ty tolerancyjna!

      Usuń
  4. Rozwaliło mnie to przydupasy na początku. A RESZTA SPIERDALAĆ OD ANGIE, no, no idźcie lizać cycki porshi lub Lidii no :)

    OdpowiedzUsuń