NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

niedziela, 26 października 2014

Uhuhu, koleżanki! Nie tak ostro bo sobie języczki spalicie!

Jak co dzień wchodzę sobie na bloga licząc, że moje drogie przyjaciółki tam będą i porozmawiamy o życiu i nieżyciu. Cóż ujrzałam tym razem na chacie? Pozostałości po Przydupasach Porszji.
Naprawdę, nie ogarniam: grzecznie i z kulturą wytknęłam jej błąd a ta nasyła na mnie swoich.. Cosiów. Gdybym ja na każdego kto zwróci mi uwagę nasyłała Chatanowiczów.. No cóż, pewne jest że byłabym MSP-owym Bogiem Wojny. Ale że ja raczej pokojowa kobita (o dziwo!), nic takiego nie robię. 
Dalej mam w sobie jakieś pokłady szacunku do Porszji, ale przez takie akcje one topnieją i coraz bardziej tęsknię za Lidią i jej compadres - tamci chociaż w 90% pisali że są po stronie Lidii ale do mnie nic nie mają, ledwie 10% mnie poniżało, a tu, jak widzę, pełne pudełeczko.
No nie przedłużam! Screeny mam więc nic tylko zacząć moje Pokaż i Skomentuj!



Tak, aisci, jestem chora. Na niedoczynność tarczycy. Ale skąd ta wiedza? Zbyt się tym nie chwalę, bo i po co? No i tjaa, bywam dwulicowa: z jednej strony wyglądam jak Śmierć, ale zachowuję się niczym Kochana Surferka - taka Pinkie.
Podaję się za królową? Dziwka? Nie nie nie, ja nie świadczę usług seksualnych pod przykrywką szlachetności.. Ale mogę wam poszukać kogoś kto złagodzi to nieznośne, młodzieńcze napięcie seksualne ;3
Coo?! Nie mogę wszystkiego?! Ale.. Ale.. JESTEM ZWYCIĘZCĄ!! :'(
No niestety nie, ten "zul z boku" to Tré Cool i obawiam się że nim nie jestem.. On 11.10 brał ślub a ja się intensywnie opiertegowywałam. Także niestety to nie ja.. Ale zdjęcie z boku chętnie zmienię skoro to takie złe. 
Będzie jeszcze gorsze.


Little Girl, Little Girl, Why are You crying?
Ban dotrze w ciągu pięciu dni roboczych.
Obawiam się że nie jestem kobiecym narządem rozrodczym więc tu też wam nie ulżę.
A co do bycia suką... No wiecie? Źle mi się to kojarzy, Frank wydoił psa płci żeńskiej bo potrzebował mleka do kawy..
Na czym świat polega? Świat polega na życiu aż do śmierci, BA DUM TSS!


                     Była taka piosenka: "Bu-jaj się, bujaj się, bujaj się!", podobnie, nie? No i, 
 jak już mówiłam, usług seksualnych nie świadczę. Ale zgłoście się na MSP to kogoś dla was
znajdę, jam jest Mistrzynią Internetów!

No i powiedzcie Wy mi, czy ktoś kto ma takich przydupasów może być ideałem? No nie wydaje mi się no.. Przykro mi, ale mimo mojej nadal antypatii do Lidii stwierdzam, że jest ona wartościowszym człowiekiem niż Porszja. 
Nadal nie cierpię babuni, ale dzięki Porszji jakoś mniej.
Dziękujemy Porszjo! Dziękujemy Przydupasy Porszji! 
KOHAMY FAZ!

EDIT: Porszja jest dorosła. Przynajmniej tak się może wydawać skoro na swoim "blokó" nazywa mnie dzieckiem. Porszja musi mieć 30 lat skoro nie jest dzieckiem.
Czyli Porszja nagabuje dzieci na stronie dla nich.. 
Ponadto Porszja uważa że na pasku bocznym mojego bloga jest "ryj". Okej, zmienię to zdjęcie skoro tak wam się nie podoba.. Zmienię na gorsze, obiecuję wam to. Wybacz Porszjo że śmiałam cię urazić tym zdjęciem, wybacz borzzshe! 

Rili, ja dont anderstend dlaczego ju hejtujecie men którego ju nawe nie noł i sej takie fing o him bo ju mnie dont lajk ;-;
Ranicie ;-;

1 komentarz:

  1. Jesu ;_; nie rozumieją znaczeń przekleństw i jeszcze liżą Natalii dupę.
    Serio, czemu jestem zmuszona żyć na tym świecie z takimi idiotami? /(.-.)\

    OdpowiedzUsuń