NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

sobota, 4 października 2014

Posty i te sprawy

Ostatnio coraz częściej piszecie do mnie z prośbą o nowe posty. I dlatego właśnie powinnam się Wam wytłumaczyć. Otóż, nie zaniedbuję bloga, nie mam dużo nauki (i tu maleńkie wtrącenie. Niby nie chcę obrażać, ale.. Lidia Przegrana pisze że jest w drugiej gimnazjum i jest bardzo ciężko. No to są tylko dwie opcje: albo kłamie z wiekiem <byłam w 2gim, przeżyłam, i WCALE nie jest trudno, zwłaszcza na początku> albo jest takim tępolem, że najprostsze rzeczy są dla niej ciężkie. A może i obie opcje?), nie porwał mnie też nikt (jeszcze). Po prostu nie mam pomysłów na posty. 
Zaraz, ale jak to? Tyle spraw na MSP! No właśnie. I każdy o nich pisze, a ja wiem jakie to wnerwiające gdy każdy pisze tylko o jednym. Chcę, aby mój blog był wyjątkowy, inny niż wszystkie. Żadna sztampa. Oczywiście staram się szukać tematów, możliwe że wkrótce zrobię małą prowokację.. Ale póki co szczegóły są tajne.
I jeszcze jedna informacja. Jak widzicie zmieniłam jakiś czas temu wygląd bloga. Lidzia wlazła, popatrzyła, po czym również zmieniła image swojego gdy moi chatanowicze powiedzieli że to fajnie, że mój blog jest inny, nie ma wzoru jak prawie każdy tylko coś unikalnego. No i to chyba uderzyło w substancję jądrową tego babsztyla i postanowiła odświeżyć swój gnojownik. No cóż, nie zabraniam, niemniej.. Hm, jak to było? Lidzia pozdrawiała mnie paluszkiem (nie, dzięki, nie wiem gdzie go sobie wkładałaś) więc.. Więc ja pozdrowię ją tak:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz