NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

poniedziałek, 6 października 2014

Lidia, chamstwa nośnica - wielki Come Back?

Siedziałam sobie na chacie. Miło, fajnie spokojnie, gadam z Tabą. Nagle przychodzi pewna osoba. A co to za osoba dowiecie się już z poniższych screenów:



Po prostu brak słów.. A wiecie skąd pewność że to naprawdę ona? No cóż, dwa razy jej dzisiaj wytknęłam przegraną. 
I, jak widać, skoro ja jestem "gimbem", to faktycznie kłamała z wiekiem. I to znacznie.. Mówiłam że ma około dziesięciu lat? Mówiłam. I miałam rację. Amen.
Nie no, ładne słownictwo.. Jestem pewna że jej rodzice piją a ojciec regularnie ją gwałci.
I mówię to szczerze, bez cienia złośliwości. Normalni ludzie się tak nie wyrażają, tak mówi tylko patologia (i koprolalicy).
Obawiam się że macie tu kolejne dowody na jej przepiękne zachowanie. 

I jeszcze jedna informacja: dzięki kochanym modom mam bana na dwa dni, więc nie wiem jak będą się pojawiały kolejne posty. Mam nadzieję, że dostaną bolesnej grypy żołądkowej, do tego BARDZO DŁUGIEJ.
Na ten moment to tyle.
Do zobaczenia!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz