NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

poniedziałek, 27 października 2014

I jeszcze raz, i jeszcze raz, i tak do zdechnięcia

Najpierw bardziej istotna kwestia: fakt, że chyba NADAL do przydupasów nie dotarło że:
1. Nie hejtuję ich żeńskiego alfonsa
2. Nie czepiam się o byle co
Do każdej myślącej osoby już dawno dotarło że chodzi o fakt że Porszja spamowała filmem WSZĘDZIE, w każdym temacie, nawet o tym że jakaś dziewczyna straciła prababcię. A akurat w dziale "filmy" coś mało aktywna była.
Ale okej przydupasy Porszji, dalej ujawniajcie brak zdolności czytania ze zrozumieniem. Ale wtedy naślę na was Red i już tak zabawnie nie będzie.

Druga, może i nieistotna, ale w koło Macieju powtarzana sprawa: a mianowicie facet ze zdjęcia po prawej stronie..
Może ja to wypunktuję, bo inaczej się nie da.
1. To MÓJ blog więc mogę sobie nawet wykleić wszystko jego nagimi zdjęciami i WUJ WAM DO TEGO.
2. To zdjęcie mi się podobało i je dodałam. Nie pasuje? Nie trzeba było patrzeć.
3. Hej, naprawdę każdy facet z zarostem to żul? Czyli twój ojciec, jak wraca "z delegacji" (czytaj: od kochanicy) to też jest żulem? No okej, ja nie wnikam w twoje stosunki rodzinne, ale weź nie obrażaj faceta który w wieku dwunastu lat osiągnął więcej niż ty osiągniesz przez całe życie, co?
4. Lubię go więc będę się z tym afiszowała. Btw, kwestia czy dał by mi autograf czy nie to moja i Red sprawa, nie wasza. Poza tym: no ej, swej miniaturowej żeńskiej wersji by nie dał? No weźcie nie dołujcie.
5. Czyżby Porszja nasłała was na własny rozładowywacz chcicy? Troszkę to hipokryzja.

Reasumując: MÓJ blog, MOJA sprawa, MOJE zdjęcia, MOJE zainteresowania. Nie podoba się coś? NO CHOLERA, NIE MUSISZ PATRZEĆ! Ja ci wchodzę w życie? Nie! To i ty z mojego wypadajet! jestem w takim wieku że nie będę dodawała na paski boczne "xsiensziczeg" i "xieńćuf" tylko, tu was mogę zaskoczyć, MĘŻCZYZN, i to niekoniecznie całkowicie odzianych. BO TAKA JUŻ DOMENA TEGO WIEKU.
Niszczycie mi tym obrażaniem go radość z 11.10.2014 (a przeczytaj se gdzieś leniu, ja mówić nie będę! Polecam stronę Zielonych na fb). 
A 11.10.2014 to jedyne co jakoś trzyma mnie w pionie jak słucham East Jesus Nowhere czy myślę nad sensem istnienia.
To na ten moment tyle. Mam ochotę was zglanować, ale się powstrzymam. naślę na was Red. I Wróbla. 
Szykujcie się na masakrę.
Żegna Was Wasza Angie

P.S: Dzienki za korektę Redzie! *Widzicie? Ona CZUWA*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz