NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

poniedziałek, 27 października 2014

No cycki opadają!

Piszę z telefonu, a to już o czymś świadczy. Na dobranoc postanowiłam pośmiać się z przydupasów Porszji. I pośmiałam ale też nieco wnerwiłam. NADAL nie dociera do nich że wytknęłam ich pańci błąd w kulturalny sposób  a ta zaczęła mnie hejcić na pseudoblogu. 
Poszła fama że Porszja jest sławniejsza. Ha, uwaga bo!
Ktoś nazwał mnie smarkiem. To słodkie gdy ktoś z podstawówki tak mnie nazywa.. Ale Porszja z (ponoć) 2 gimnazjum.. Czym ona jest? Płodem? Bo tak czy tak jest ode mnie młodsza. 
Ale, jak to mawiali filozofowie, głupszym się ustępuje i nie ruszaj kału bo śmierdzi. I ja tak uczynię. 
P.S: Skoro lubi mnie 5 osób z całego MSP to na stronie konta ma 7 osób? 
Jeśli są literówki to wybaczcie. Mój telefon ma fazę nocną.
Jak Porszja coś jeszcze odwali dla fejmu to napiszę. 
Owocnych snów moi Angieniuses! 

3 komentarze:

  1. "Angieniuses" ? Badziewniejszej nazwy dla swoich psychofaneczek nie mogłaś wymyślić? Hahhahha, Sram XD Wielka Angie jest niby taaaka sławna :P Aż mi cię szkoda biedaczyno! Jesteś bardziej wypchana swoim ego niż poduszka pierzem xd Hahha

    OdpowiedzUsuń
  2. Na serio opadają... W tym cię muszę poprzeć.
    Ja lubię Nat ale jej przydupasy są straszne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź się ogarnij. Może na jest młodsza od ciebie, ale umie prowadzić bloga lepiej niż ty i jest sławniejsza, a ty jesteś zazdrosna, bo Porshia ma chociaż ,przydupasów” czyli fanów, a ty nie. Serio, żal dupe ściska

      Usuń