NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

czwartek, 2 października 2014

Smutna wiadomość.

Dzisiejszy dzień był wspaniały. Do czasu.. Jak co dzień weszłam na Ciekawostki z Krainy Ooo na fb (swoją drogą polecam, są zajekhmiści!). I doznałam szoku.. Pendleton Ward, pomysłodawca i główny twórca serialu odchodzi.. Nie mogę się z tym pogodzić, chce mi się płakać.. Z jednej strony: okej, Pen odchodzi bo męczy go sława, znaczy to że nie liczy się dla niego "hajs i fejm"! Ale z drugiej strony.. AT bez cudownego humoru Pendletona..? Jaki to ma w ogóle sens? Wszystko pójdzie w złym kierunku..
Jeszcze pewien smaczek. Napisałam post na forum. Osoba o nicku (który podaję żebyście mogli ją zniszczyć) Black&Beauty napisała, ze kocha Porę na Przygodę a także że nie wie kim jest Pen.
Mam ochotę trzasnąć ją po mordzie ale się wstrzymam, Red czyta jak sądzę (cześć, Red!). 
A teraz idę płakać.. Salut, kochani i do zobaczenia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz