NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

poniedziałek, 27 października 2014

Faktycznie jestem medium+Panna Porszja Dysfunkcyjna-Bania

No cóż kochani, nie chciałam tego a jednak wyszło jak przepowiadałam.. Nasza Porszja odchodzi bo wytknęłam jej błąd. Ale od początku. Tutaj proszę, screeny z jej posta:





I tutaj chodźmy od początku.
Po pierwsze to ZDECYDOWANIE NIE JEST moja wypowiedź. Istnieją dwie opcje: albo Porszja w jakiś sposób to podrobiła, albo któryś z moich ownów niemiło zabawił się moim kosztem. 
Jaki mam dowód że to nie ja to pisałam? A no awatar! Mój to nie szare pole a zdjęcie Jimmy'ego. Zresztą proszę, dowód:


Jak widzicie Święty sobie jest i zdecydowanie był wcześniej co może potwierdzić wiele osób: ba, jestem pewna, że sama Babcia Lidia nie poddałaby tego wątpliwości!

Co dalej: jestem chora psychicznie? No okej, może i, ale to nie ja życzę cudzym rodzicom śmierci.. Porszjo, ja rozumiem: rodzice się rozwiedli. Ale widocznie nie kochali siebie nawzajem albo ciebie, a życzenie krzywdy cudzym rodzicielom z zazdrości że tworzą pełne rodziny to już chamstwo..
Chociaż zazwyczaj nie mieszam życia internetowego z realnym to tym razem skonsultowałam z mamą tę sprawę. Kobieta spokojna, pacyfistyczna, a jednak nieco się zirytowała. Powiedziała że ta dziewczyna musi mieć problemy i być zazdrosna o to że ja mam dobrze a ona nie.
I sądzę że mama ma rację. 

Ale spójrzcie, jest jak mówiłam. Odchodzi. Wspominałam o tym i rację miałam. To przysporzyło przydupasom śmiechu a jednak Angie znów okazała się górą!
I w sumie to tyle. Prawda okazana.. Tylko trochę szkoda Porszji. Mogła po prostu przyznać się do błędu i tego by nie było. Ale niestety, nie ma w niej za grosz samokrytyki.. I trudno.
Życzę ci szczęścia poza internetem, Porszjo.
A jako podarunek pożegnalny jeszcze raz dam ci szansę rozładowania napięcia seksualnego:


Zadowalaj się dłońmi czy czym tam chcesz do woli.
(Co do niektórych komentarzy: to MÓJ blog więc mogę dodawać czyje i jakie chcę zdjęcia oraz gify. Jak mi się zachce to mogę nawet powstawiać urywki z sekstaśmy Paris Hilton i wuj wam do tego!)

2 komentarze:

  1. Jednak Ci sie nie udalo, bo Nat zostaje :) Jezeli to nie ty to moze powiedz to Nat, a nie znowu ja wyzywaj lol XD ����

    OdpowiedzUsuń