NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

sobota, 25 października 2014

NATarczywość pewnej panny

Na wstępie chciałam przeprosić za ponad dwa tygodnie bez postów. Po prostu nie miałam dostępu do komputera, ponieważ ostatniego dnia długiego weekendu zaszalałam do drugiej nad ranem z Red i rodzice się zdenerwowali. 
Ale do rzeczy.
Zapewne wielu z was kojarzy pośrednio sławną z niczego XxPorshiaxX
Otóż, zdarzyło jej się zrobić film. Brawo, ma'am, czasem warto poprawić morale swoje i otoczenia.
Zdarzyło się jej także ten film zareklamować.
Jak?
Spamiąc na forum i zapewniając niezapomnianego wku*wa trzem czwartym MSP'owiczów!


                                              Oto screen z tą mało inteligentną reklamą

Początkowo nic nie miałam do Porshii, nawet jakoś przetrawiłam jej "dowody" (w postaci mojego bloga którego założyłam jakieś 5 lat temu) na to, że mam 11 lat. Okej, zrozumiałam: dziewczynka w wielkim mieście szuka fejmu na obecnej sytuacji.
Dlaczego mówię o niej tak ostro? Bo pewne moje źródła wskazują jaka jest naprawdę.. To nie aniołeczek ze skrzydełkami. To klasyczny Gimbofejmuch. 
Nie licząc faktu że jej denny film obchodzi tylko tym którzy liczą na to że udzieli się im jej fejm, zachowuje się ona jakby była pierwsza w Top i miała prawo robić co chce. Otóż, jako osoba o niższym levelu acz wyższej randze społecznej powiem, że nie może. Spamuje tym filmiczkiem jakby od tego zależało jej życie. 
I po co?
Taka ja: nigdy nie zareklamowałam filmu na forum, a jednak ludzie, nawet spoza moich znajomych, jakoś je oglądają. Bo to kwestia opinii.. Widać droga Nat ma nudne filmy i ludzie muszą wiedzieć że jakiś ma, coby móc się zainteresować.
Może jest lekko chaotycznie, ale jeszcze nie piłam kawy więc nie myślę tak do końca.

Podsumowując: kochana Nat, jeśli chcesz żeby ludzie mieli cię dość, jesteś na dobrej drodze!
Jeśli chcesz być lubiana.. Przestań irytować!
I end, to na tyle. 

9 komentarzy:

  1. Odjeb sie od niej pizdo. Zazdrościsz jej wszystkiego gruba szmato ;* ZDYCHAJ PIZDO ;* KRYTYKUJ DALEJ SUKO C;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już widze wielkiego liżącego dupę #POR ;)

      Usuń
    2. I właśnie takich ludzi nienawidze i oni oczywiście są u nat moderatorami, więc zawsze mnie banują ;)

      Usuń
    3. Jak ty wyzywasz np. Nat i glupio sie zachowujesz to daja ci bany. Po to to jest. Lizacego dupe #POR? Sorry ale ja ludziom dupy nie lize nie wiem jak ty. Hejtujesz nas bo chcesz sie przypodobac Angie? Mozesz byc po jej stronie ale nie obrazaj innych.

      Usuń
  2. Ja pierdole. Kochana Angie a po co w tworzeniu tematu zakladka "FILM"?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pierdolę. To po co spamować wszędzie indziej?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty chamie jak możesz mówić tak o kimś jezu jak ci sie nie podoba pizdo to nie czytaj forum. Przecież wiele osób reklamuje swoje filmy na msp w taki sposób, a ty przyczepiłaś się akurat jej.

    OdpowiedzUsuń