NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

sobota, 25 października 2014

Idiots are coming

Jestem zazdrosną hejterką bez życia, nikt mnie nie lubi a forum służy do reklamowania się, nie tylko dział "filmy", CAŁE forum!
Tak przynajmniej uważa wielebna porszja. Wiecie kiedy pewnym jest że trafiliście w czuły punkt? Kiedy ktoś się piekli. Wiesz że miałaś rację. No i prosze, MIAŁAM! Pannę porszję zirytowała prawda jaką o niej napisałam w poście niżej. Ale prześledźmy wszystko od początku..

1. Zazdrość. 
Mam ciekawsze filmy, dłuższy staż na MSP i więcej szacunku. Pozostaje tylko zazdrościć że ona ma względny spokój.
2. Nie mam życia.
Mam, moje życie jeszcze żyje, 11.10 się ożeniło. 
3. Hejterka.
Powiedziała osoba która nasyła swoich przydupasów na każdego kto zwróci jej uwagę i wylewa żale na "słita4hnym blogazgu".
4. Nikt mnie nie lubi.
Przepraszam setki MSP'owiczów, widać jesteście nikim.. ;_;
5. Forum służy do reklamowania się.

Tak, w SWOICH tematach w dziale FILMY. A nie gdzie się da.

Porszjo, ty i twoi nałożnicy którzy nie widzą twoich wad jesteście gorsi niż Lidzia i lidziolizy, tamci chociaż mają nieco kultury, czasami, nawet babunia ostatnio jakaś miła.. 
Ja już znam ten scenariusz.. Porszja rozpęta burzę, ja będę początkowo bez szans, potem coraz więcej ludzi zacznie mi wierzyć, w końcu porszja się podda.
Może pomińmy te ceregiele i już uznajmy że mam rację.
Co? Ja jestem za.
W każdym razie: panna porszja chyba ma okres. Bo normalny ludź tak nie działa.
Amen.

3 komentarze:

  1. Żal mi Cię idiotko, jakbyś miała chociaż trochę szacunku, to być nie hejtowała osób. A i poza tym, nie pierdziel teraz, że mnie akurat nasłała na Ciebie ! Sama ze swojej chciwości to napisałam jakbyś chciała wiedzieć ! Odczep się od ludzi, którzy nic Ci nie robili, nie tak postępuje człowiek z szacunkiem, ani kolega/koleżanka. -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to sie wszystkich czepiasz tylko nie siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. I co myślisz że jesteś najlepsza??!!!! Wcale tak nie jest!! Ja napisze może cośo tobie.
    1.Ortografia się kłania.
    Pisze się Porshia, a nie porszja.
    2.Egoistka i samochwała.
    Myślisz że tylko ty jesteś najlepsza i inni nie mogą ci doruwnać.Żałosne.
    4.Żal mi cię.
    To że ktoś pisze nikt mnie nie lubi to nie znaczy że świat się od niej odwrucił tylko że ma doła.
    5.Porshia nie ma nałożników.
    Nat nie ma nałožników, ona ma fanów którzy zawsze ją wspierają. Ma fanów ponieważ jest bardzo fajna.
    6. Jesteś cham
    Nie wiem jak tak można mówić o kimś który ci nic nie zrobił.

    OdpowiedzUsuń