NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

niedziela, 17 sierpnia 2014

Zrób to sam: Kubek Jake

Oglądacie może "Porę na przygodę"? Ja tak - i dlatego właśnie zdziwiłam się, gdy rano odwiedził mnie Pies Jake. Zamienił się w kubek, i postanowił zostać na dłużej.
A ja? Ja uznałam, że nie można być okrutnym człowiekiem i trzeba dać innym możliwość posiadania własnego Jake'a.
Poniżej przedstawiam Wam więc instrukcję jak stworzyć Kubkowego Jake the Dog!

                                                                          Krok 1:

Bierzemy żółty kubek, taki w kolorze Jake'a lub podobnym. Kształt jest nieważny, byleby nie miał żadnych wzorów i posiadał jednolitą barwę.
Kubek myjemy i suszymy.

                                                                            Krok 2:

Nanosimy ołówkiem szkic twarzy psa - dlatego ołówkiem, że dzięki temu zawsze możemy poprawić potencjalne błędy.
Polecam wzorować się na poniższym zdjęciu:

Krok 3:



Poprawiamy linie niezmywalnym markerem. Względnie rozmazania czyścimy delikatnie nawilżonym patyczkiem do uszu, wodę ścieramy suchym.

                                                                            Krok 4:

Wypełniamy oczy czymś białym. Może to być korektor, biały lakier, papierowe kółka, lub, jak na zdjęciu powyżej, odżywka do paznokci nałożona w odpowiednio dużej ilości.

                                                                         Krok 5: 
                                      Cieszymy się z tego, że mamy własnego Jake'a!

                                                                 OSTRZEŻENIE!!!
Z racji że użyte materiały nie są zbyt trwałe w kontakcie z wodą, lepiej użyć Jake'a jako np. kubka na długopisy czy ładnej ozdoby - lepiej nie pić z niego płynów, a jeśli już to takie, po których nie trzeba będzie go myć.

Ponieważ zasmakowałam w różnych rękodziełach, możecie spodziewać się kilku postów z tej serii.
I, przede wszystkim, wysyłajcie swoich Jake'ów na mspangie@onet.pl

POWODZENIA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz