NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

środa, 20 sierpnia 2014

Zhackowali mnie ;_;

Ale od początku... 
Weszłam do pokoju zaopiekować się zwierzakami. Patrzę, a tam jedna z Anonymouse. No cóż, pochwaliłam się w dymku.
Co dalej? Wyśmiałam ją, rzuciłam wyzwanie: "Zhackuj mnie!". Poszła sobie. Ale w chwilę później mnie wylogowało.. Pomyślałam sobie "No cóż, zdarzało się". Próbuję się zalogować. Raz, drugi. No nie da się, jak byk że złe hasło. No to wchodzę sobie na Castaway żeby podpatrzyć profil, a tam co? To:


No i co ja mam teraz zrobić?.. Znaczy, okej: w sumie wiem. Ale ile ciuchów ona zdążyła usunąć, jak bardzo zniszczyła moje konto?... 
Ale cóż, mam nauczkę.. Pamiętajcie: nigdy nie prowokujcie podejrzanych osób.. ;__;

1 komentarz:

  1. Boże, mnie też zhackowali, byłam piękna, nie chwaląc się. Miałam 20 lvl, moj chłopak to był były lazy zanetki... teraz nie mam konta i wyglądam okropnie. Mój nick --> ChoMyszu

    OdpowiedzUsuń