NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

wtorek, 5 sierpnia 2014

WYGRALIŚMY!!!

EDIT: Tak, screen na blogu Lidzi to prawda. Z radości mnie poniosło. Wybaczcie.

Moi kochani MSP-owicze! Babcia Lidia dostała bana na IP. To koniec jej oszustw. 
To dzięki Wam - zgłaszaliście ją za najdrobniejsze przewinienie, dzięki czemu moderatorzy wreszcie zauważyli sprawę! Jako że ma bana na IP, więcej nie będzie nas nękać (a przynajmniej taką mam nadzieję!). 
Lidzia uważała, że to ja dostanę bana, wielu z Was także. Może więc fakt że jej konto zostało zablokowane o moje nadal funkcjonuje coś Wam udowodni.
Musimy opić to zwycięstwo, oraz fakt, że jesteście NAJLEPSI!!! MSP NIGDY nie było tak pełne ludzi walczących o dobro, dumę i honor!!! Jestem dumna, że Was znam!

A tutaj screen postu babuni:


5 komentarzy:

  1. ANGIE! Dostanie bana za IP to nie jest za zgłaszanie...:/ Ja też to nie dawno miałam. Chodzi oto, że na MSP trzeba mieć stałe IP, a np. ja i Babcia Lidia mamy, że się zmienia...Pisałam do modów i właśnie tak mi to wytłumaczyli:) Nie jestem jakoś specjalnie po stronie babcii, tylko stwierdzam fakty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Placze przez ciebie! Ty zasrana suko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Okazało się że Babcia Lidka dostała bana na tydzień. -,- Nawet nie wiesz jak się cieszę... Ona jest super! To ty jesteś ta zła. -,-

    Jezu ale się cieszę! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i jest dużo ludzi walczących o dobro i honor ale ty napewno do nich nie należysz 'szesnastolatko' :)

    OdpowiedzUsuń