NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

czwartek, 21 sierpnia 2014

Paringi i te sprawy

Jako że moje drogie współwłaścicielki Chatana także postanowiły pobawić się w cosplay'e z Adventure Time zrobiłam nowy nagłówek (co widać), a także - przed chwilą - coś co nie wiem jak nazwać, ale jestem pewna że to jest świetne!
Zresztą, patrzcie:

Tutaj mamy Fionnę (czyli żeńską wersję Finna) oraz dziewczynę wymienionego w nawiasie - Flame Princess
W roli Fionny: pysiaa5
W roli Flame: Czadoffa xD

To wyjątkowo ładnie wyszło. Zdjęcie przedstawia Princess Bonnibel Bubblegum i Marceline Abadeer.
Początkowo panie miały być parą, ale cenzura Cartoon Network na to nie pozwoliła. Niedawno jednak Olivia Olson, oryginalnie podkładająca głos wampirzycy wyznała, że dziewczyny kiedyś były parą.
W roli Bonnibel: Angie (tudzież ja)
W roli Marcy: Czadoffa xD

Zanim zapytacie: tak, mam słabość do chorych, zboczonych, homoseksualnych paringów. Kocham je.
Jako że cosplay Lady Rainicorn mam gotowy a chcę zrobić też cosplay Jake'a, możecie spodziewać się takiego zestawienia paringu Jainicorn.
A poniżej prezentuję Wam fanarta z oryginalnym Bubbline (zwanym też "Sugarless Gum" co znaczy "Guma bez cukru")


To mój ulubiony art z Bubbline.
A teraz dobranoc! ^ ^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz