NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

czwartek, 7 sierpnia 2014

Nietolerancja MSP

Chociaż już późno, to mną trzęsie. Dlaczego? Z powodu homofobii MSP.
Jak wiecie od niedawna możemy używać funkcji dodawani zdjęć (swoją drogą, poroniony pomysł, nie można podawać imienia ale paszczę pokazać można? No ciekawe modzi dbają o nasze bezpieczeństwo.. Przykładowo, gdy powiemy że nazywamy się Zuzia Noga to Zuzi Nóg może być nieskończoność w Polsce. A jak pokażemy twarz? No cóż, trudno znaleźć klona.. Ale nie wnikam, to ich sprawa, ja się w pokazywanie twarzoszczęki nie bawię, kto miał wiedzieć jak wyglądam ten wie). Zdjęcia są najpierw sprawdzane. Jako, że jako Nie-Vip mogę dodać dwa zdjęcia dziennie, wolę nie ryzykować że żadne nie przejdzie (zdarzyło się) i sprawdzam je moimi multikontami. 
Z jednego dodałam pewne zdjęcie. Pomyślałam: co złego może się stać? I dodałam poniższe:
 

Poniżej macie regulamin dodawania zdjęć którzy modzi dodali na forum:
No więc dobrze, przeanalizujmy to zdjęcie.
Nie ma w nim żadnych danych osobistych, imienia nie ma (aczkolwiek i tak jest znane), numeru telefonu, adresu ani maila nie ma (chociaż chciałabym znać).

Zdjęcie nikogo nie zastrasza. Nie widać na nim przemocy, chyba że jestem jakaś ślepa. Nie jest też obraźliwe - skoro Frank chciał tak wyglądać, to raczej go jego własna decyzja nie obraża (chyba, że ma schizofrenię, co jest możliwe). 

Pełne ubranie - jest i to bardzo, nawet Pan w tle jest ubrany co w jego przypadku graniczy z cudem.

Pomimo surowego przestrzegania regulaminu zdjęcie zostało odrzucone. Dlaczego? Cóż, ja wiem dlaczego. Moderatorzy są nietolerancyjni - wszelki transwestytyzm ich morduje, nie są w stanie znieść faktu cudzej inności.. I chociaż w tym przypadku nie mówimy o realnym transwestytyzmie tylko o zwykłym żarcie wykonanym na potrzeby klipu do piosenki, to tacy ludzie żyją wokół nas.
Skoro MSP jest stroną dla dzieci, to powinno je uczyć i wychowywać. A póki co widzę, że jedyna jego lekcja to "Tępmy inność, ona jest zła i chora!'.
Nieźle się wnerwiłam, głównie dlatego że łamią ustalane przez siebie zasady, mają gdzieś że zdjęcie jest regulaminowe za wszystkie czasy.
No bo facet w kiecce to od razu zboczeniec, nie?!
Komentarz pozostawiam Wam.

2 komentarze:

  1. Mi odrzucili tapetę w napisy "love" i serduszka -.- Nwm co w tym złego XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też odrzucili zdjęcie mojej Ms. ;;-;;

    OdpowiedzUsuń