NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

niedziela, 31 sierpnia 2014

Ciekawa rozmowa z Cukiereczek 102

Zacznijmy od tego, że SZCZERZE NIENAWIDZĘ VIOLETTY ale nie mam nic do jej fanów póki zachowują się jak ludzie (ja sama lubię wiele rzeczy, przez które ktoś strzeliłby facepalma i zapytał "WAT?!").  Dzisiaj jednak napisała do mnie niejaka Cukiereczek 102 
A co pisała, zobaczycie poniżej:


A poniżej coś co mnie po prostu zabiło:
Napisała to w odpowiedzi na fakt że będzie na blogu.
Tak, ja też jestem bardzo wierząca, ale nie oczekuję od Boga że zabije wszystkich moich wrogów.
Droga Cukiereczek 102, Bóg nie będzie chronił cię przed następstwami twojej głupoty, głównie chyba dlatego, że wtedy musiałby zajmować się tylko tobą.
W tej chwili pisze że chodzi do 2 gim ale zapytana o wzór na Pitagorasa nie potrafiła odpowiedzieć, zamiast tego napisała "Nauczycielka się znalazła".
Czekając na to czy panienka coś jeszcze odpiszę wyjaśnię, że mój nick faktycznie istnieje od wielu lat, miałam go nim "Violetta" powstała. No, "miałam". Jeszcze nie na MSP ale używałam go w innych grach a nawet w życiu prywatnym.
Pomimo mijających minut nie odpisuje, więc tutaj skończę ten post.
Uważajcie na nią, bo jeszcze powie że Wasze nicki dotyczą czegoś dziwnego i niemoralnego.. Nie polecam przyjaźni a tym bardziej rozmów z nią.

Pozdrawiam Was,
 Angie

1 komentarz:

  1. Będę uważać bo nie chcę żeby obrażała mój nick . Robiłam moje konto 2 lata temu kiedy oglądałam jeszcze Winx.

    OdpowiedzUsuń