NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Cosplay(?): Marshall Lee, Finn the Human, Jake the Dog

Cześć Wam, kochani. Dzisiaj postanowiłam pochwalić się moimi.. Cosplay'ami? A raczej póki co strojami do nich. 
Cosplay Finna zrobiłam już w roku szkolnym, całkiem przez przypadek: dopiero w połowie dnia zdałam sobie sprawę że strój podobny jest do tego który nosi Finn w "Prostu z Nocosfery" (chodzi głównie o kieszeń w t-shircie). 
Cosplay Marshalla zaczął rodzić się wczoraj, kiedy to dostałam koszulę a'la on.
Jeansy miałam, a dzisiaj kupiłam czerwone trampki. Et voila!
Jeśli chodzi o Jake'a, to nie wiem czy to do końca cosplay: chyba tylko kolorystyka pana the Dog.
No, nie zamęczam Was już. Poniżej macie komplety. Z góry przepraszam, że ubrania są nieco wymięte ale nie chciało mi się ich prasować.

                                                  Moim zdaniem ten wyszedł najlepiej

                                     Gdy będę miała czas i materiały, uszyję czapkę Finna


Nie widać tego na zdjęciu, ale ten sweter jest musztardowożółty, oryginalnie wpada w odcień sierści Jake'a

Który najbardziej się Wam podoba? Mi zdecydowanie pierwszy: jest bodaj najbardziej realny.
W najbliższym czasie postaram się znaleźć ubrania, które posłużą mi za cosplay Lady Rainicorn (Panny Jednorożek) albo LSP (Lumpy Space Princess, u nas KGK tj. Królewna Grudkowego Kosmosu).
Do następnej notki! :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz