NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

wtorek, 5 sierpnia 2014

Nieco o Mnie

A więc, kochani. Lidziucha wiecie jaka jest, chwali się na prawo i lewo swoją osobą. I być może dlatego zbiera poparcie - bo taka ja to nie wiadomo.. A więc postanowiłam się przedstawić, czego właściwie nigdy tutaj nie robiłam.

No to lecim, jak to kiedyś napisał na facebooku Abraham Lincoln!

- Nazywam się Anna Maria, aczkolwiek jeśli nazwiecie mnie Anią, nie zjem (nie przepadam natomiast za formą "Anka", ponieważ w podstawówce wymyślali do tego bardzo niemiłe rymy i mnie nimi obrażali)

- Mam niemalże 16 lat - póki co trzecia gimnazjum przede mną, ho ho, strzeżcie się!

- Jestem fanką Francuskiej Poezji Śpiewanej oraz PunkRocka. Słucham głównie Edith Piaf oraz Green Day'a (jeśli jesteście na bieżąco z forum: w temacie o zakochanie się w człowieku starszym o coś koło 27 lat, ale w czasach gdy miał dwadzieścia parę lat, chodziło o perkusistę zespołu)

- Kocham dzieci. Uwielbiam je! Są słodkie, zabawne, uroczo nieporadne.. Własne dzieci nazwę Eleonora, Wilhelm Józef, Dezydery oraz Dezyderia

- Od przeszło pół roku jestem fanką Masterczułka, od miesiąca także jego brata, skkf'a (pomimo jego zoofilii i ciągłego wykorzystywania Czubka, biednego koteła!)

- Napisałam prawie trzydzieści części miniopowiadania pt. "Czułek na Maturze", pełnego cytatów Czułka

- Kocham czytać, poważnie, to EGZYSTENCJONALNY SENS MOJEGO ŻYCIA (ach te teksty z bajek.. Z bajek kocham Adventure Time oraz, niedawno oddanego mi Kotopsa - symbol mego dzieciństwa! <"Dzieciństwo jest wtedy, kiedy kochasz Psa, bo jest słodki i uroczy. Dorosłość jest wtedy, kiedy zaczynasz szaleć na widok Kota, bo dubbinguje go Paszkowski">). Najbardziej przypadł mi do gustu Hobbit, Władca Pierścieni oraz wszystkie opowiadania i książki o Sherlocku Holmesie.

- Moją miłością i Przyszłym Mężem jest Lee Pace - mówię Wam, on przyspiesza TEMPO bicia mojego serce! A Pacemakers są jak rozruszniki serca!

- Moje ulubione piosenki: jest ich wiele, ale na tę chwilę moje serce kupiły następujące (w kolejności losowej):
1. Paramore - Ain't It Fun
2. Vance Joy - Riptide
3. Tré Cool - Dominated Love Slave
4. Green Day - Misery
5. CAŁA RESZTA TWÓRCZOŚCI FRANKA, ZIELONYCH ORAZ EDITH

- Mój ulubiony serial to "Pushing Daisies", tudzież "Gdzie Pachną Stokrotki" a film - "Shrek", chyba że chodzi o taki nieanimowany, to wtedy wszystkie z Adamem Sandlerem i Drew Barrymore (ulubiona para aktorska) oraz te z Eddiem Murphym. Kocham gościa.

- Lubię placki. Ziemniaczane, z ketchupem (keczupem? Keczapem? Ketchapem? TYM CZERWONYM CZYMŚ Z WYPATROSZONYCH POMIDORÓW!!!). I ghyrosa. I frytki z sosem czosnkowym. Nie lubię za to pączków.

- Mam za dużo szczęścia w życiu - mam aż sześć wspaniałych przyjaciółek! Chyba, że Emil chce być jednak kobietą, to siedem.

- Boję się cyfry 4 i cierpię na kompulsje. Jestem jedynaczką.

- Mam niedoczynność tarczycy. Dlatego bywam wiedźmowata i łatwo się denerwuję (wiedźmowatość zawdzięczam niejakiej Zdzisławie, matce mego taty której babcią nazwać nie można)

- Moim marzeniem jest spotkać Edith Piaf oraz być na koncercie Green Day'a (a najlepiej na tym z Melbourne z 2009...) oraz napisać książkę - jestem humanistką, matmy niet!

- Jestem Simomaniaczką oraz Chodzącą Simspedią - pytaj o co chcesz, a ja ci o tym opowiem!

No, ZaBBy wy moje, nie mam pomysłu na więcej. Chcecie coś wiedzieć? To piszcie, najlepiej na MSP (tylko zaznaczcie że to na bloga, bym mogła stworzyć nowy post z Waszymi pytaniami!) bo komentarze.. Cóż, nim się ogarnę żeby je przeczytać, Was już nie będzie (ach ten mój zapłon!)
A więc chwilowo to tyle, i.. No, do następnej notki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz