NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

poniedziałek, 21 lipca 2014

Zazdrość i groźby

Cześć Wam, koteły. Kolejny post!

          Niestety znów mam bana (za coś, czego nie napisałam, ale to już szczegół). Z konta Castaway (tak, to ja, oficjalnie i bezsprzecznie) postanowiłam przejrzeć swoją Księgę Gości. Dowiedziałam się dwóch ciekawych rzeczy..
          Po Uno: "Jesteś zazdrosna, bo Babcia Lidia szybciej wbiła lvl!". Na początku coś takiego było zrozumiałe. Wytrwale pisałam "Nie, nie jestem zazdrosna, po prostu jestem zła że uczciwa gra jest mniej opłacalna niż oszustwo". Pisałam i pisałam, ponieważ lidziolizy mówiły swoje. Ale w końcu (czyli jakieś dwie minuty temu) szlag mnie trafił. Mam ochotę rozsmarować czyjąś buzię na asfalcie, ponieważ do niektórych nic nie dociera. Pora więc na oficjalne oświadczenie: jeśli nie wbijecie go sobie do łebków, to równie dobrze możecie zrezygnować z jakiejkolwiek edukacji - i tak wam nic nie da:
NIE JESTEM ZAZDROSNA O CZTERNASTOLETNIEGO BACHORA-OSZUSTKĘ JAKIM JEST BABCIA LIDIA, JESTEM JEDYNIE SFRUSTROWANA FAKTEM, ŻE OSZUKUJĄC I KŁAMIĄC OSIĄGNĘŁA WIĘCEJ W DWA MIESIĄCE NIŻ JA GRAJĄC UCZCIWIE PRZEZ TRZY LATA.
Liczę, że zrozumieliście. Oczywiście 14 lat to nie oznaka bycia bachorem,  po prostu tak się złożyło, że przy mnie jest gówniara a zachowuje się jakby miała minimum te dwadzieścia parę lat.
          Po Dos: "Ty jej gorzej groziłaś!". No słucham, jak? Już abstrahując od faktu, że chyba nie ma nic gorszego niż groźby uszkodzenia ciała i zhackowania komputera.
Chodzi wam o to, że pisałam, że się jej pozbędziemy? To nie groźba, to obietnica. Nie ustaję w próbach wyeliminowania jej z gry, a moi sojusznicy mi pomagają (za co jestem szczerze wdzięczna). Tak więc prosiłabym o niewymyślanie takich rzeczy.

          I jeszcze jedna sprawa, do tych, którzy są ze mną: kochani, jeśli usłyszycie że lidziolizy lub sama Lidzia mówią coś o "psychoendżinators", niech nie bierze was złość - to przecież nie wy! Po pierwsze, nie jesteście moimi fanami - po prostu zgadzacie się z moją opinią na temat Lidziaczka. 
A po drugie - gdybym już miała fandom, nazywałby się Angieniuses (Angie+Geniuses, powstało od "Angienius" jak nazwałam się w pewnej chwili dla żartu <którego lidziolizy nie wyłapały, jak widać>). To tyle. A nie, jeszcze jedno. Wymyśliłam nazwę dla tych lidziolizów, które przychodzą na Nasz chat wyzywać. Brzmi ona D.U.P.A - Dajemy Upust Pięknej Agresji.
Tak, teraz to by było na tyle. Do następnej notki!

1 komentarz:

  1. Ok. Czyli podobno masz "16 lat" to wszystkie osoby młodsze od ciebie to bachory? Fajnie. Tylko pogratulować tolerancji o której w kółko pieprzysz. Czyli inni mają tolerować ciebie, a ty innych nie? :)

    OdpowiedzUsuń