NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

niedziela, 20 lipca 2014

Lidia znów w akcji. Tym razem z groźbami

Nie spodziewałam się, że aż tak bardzo wrócę na bloga. Kolejny post... Ale nie przedłużając:
Dwie osoby z bloga Lidzi odwiedziły mojego. Cóż, postanowiłam ich nie blokować póki będą zachowywać się normalnie (zachowywały, z czego bardzo się cieszę - okazuje się, że bez wpływu Lidii to miłe osoby). Po chwili dołączyła i babunia. Nie blokowałam jej, bo nie chciałam żeby znowu się żaliła jaka to ja okropna i zła, że ona tylko przyszła posiedzieć a okrutna Angie ją zablokowała bez powodu. I się zaczęło.. Permanentny brak kultury zniosłam, ale po chwili zaczęły się groźby. Oto one:


                       




Nie wątpię w zdolności Ineski, aczkolwiek z Lidii chyba kiepska przyjaciółka skoro nie wie, że Ineska usuwa konta tylko niedowiarkom (do których nie należę) lub w ramach zemsty (nie zalazłam jej za skórę, i jako osoba w nią wierząca nie zamierzam), poza tym nie wyświetlają się jej hasła. No cóż, zapewne słowa Lidii zainspirowane były groźbami lidzioliza oliwci - że zhackuje mi i reszcie wówczas obecnych na chacie komputery. Miało to nastąpić dwie godziny po rozmowie.
Cóż, nie nastąpiło.
Jakkolwiek wierzę w Ineskę, tak wątpię, aby Lidzia, dziecko czternastoletnie, mogła mieć mnie w garści. 
Poza tym modzi już powiadomieni, zgłoszenie też poszło.
Czekamy na finał.

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz coś do „czternastolatków”
    A tak wgl. ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
  3. Do takich jak Lidzia owszem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całą rozmowę dawaj dziwko a nie wycinasz bo znając życie pewnie prowokowalas ja ...

    OdpowiedzUsuń