NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

niedziela, 20 lipca 2014

I jak tu nie dostać wścieklizny?

Lidzia robi się wymiotnie słodka. Jak wiecie, rano napisałam post z wyjaśnieniem całej sytuacji.
Co zrobiła (oczywiście z licznymi błędami ortograficznymi) babunia? To samo. Z tym, że całkowicie przekręciła moją wersję oraz włożyła w moje usta słowa, które nigdy nie padły.
Nazywa swoich popleczników "znajomymi", moich "współwyznawców antylidianizmu" - psychofanami. To tak a propo traktowania ludzi.
Uważa, że moderatorzy biorą ze mnie przykład. Niestety, moi kochani modzi to najrozumniejsi ludzie na całym MSP, więc myślą własnymi mózgami. A że wolą rozmawiać z nałożnicami Lidzi w żenującym języku tychże i dlatego zniżają się do ich poziomu (coby lidziolizy* je zrozumiały) to już inna sprawa. 
Są pretensje, że moi modzi kickują i banują, a ja nie zwracam na to uwagi.
Po Uno robią to tylko z wyraźnego powodu
Po Dos Jeśli pozwalają lidziolizom się wysłowić, to te zaraz wyzywają (przykład oliwci, która posunęła się nawet do gróźb karalnych), więc tylko ban wchodzi w grę.
Po Tré(s) skoro Lidziaczek i jej nałożnice robią to samo, to czemu nasze dziewczyny nie mogą?

Po Quatro skoro Lidziuś może wyzywać tych którzy nie są po jej stronie, my możemy kickować naszych przeciwników - to o wiele lepsze niż przekleństwa.
Po Cinco nie ma mnie na chacie cały czas, więc nie mogę ich kontrolować (i nawet nie muszę, ufam im i to słusznie).

Reasumując: każdy mój post Lidzia przeinacza. Tylko, że coś jest chyba nie tak - powinna wykazać się inwencją twórczą, a nie rozkładać na czynniki pierwsze moje wypowiedzi. Nie jest Holmesem (i dobrze, bo oryginał by się załamał). Mówiła, że tłumaczą się winni. A ona tłumaczy wszystko co o niej napisałam. 
Czyżby więc mimowolne przyznanie się do winy?

Lidziolizy - fanki Lidzi które posunęły się w swym uwielbieniu tak daleko, że liżą jej rzyć aż do zbrązowienia języka. Przykładem Lidzioliza jest np. w/w oliwcia albo Babcia Jadwiga. 

3 komentarze:

  1. chyba kpisz kurva ?! Twoje kochane mody banują mnie bez powodu z resztą ty też... Dziecko które ma 10 lat ma bardziej poukładane w głowie niż ty (a ty ponoć masz 16.. na pewno...) ! I nie wchodź na bloga Lidii ! ponieważ mi nic nie piszemy do cb... a ty sama wchodzisz i od razu przeklinasz ! Ogarnij się !

    OdpowiedzUsuń