NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

sobota, 19 lipca 2014

Lidzia kontratakuje

Kochana Lidzia dodała screeny z mojego bloga. Nie przeczę: użyłyśmy takich a nie innych słów. Ale dlaczego? Czy bez powodu napadłyśmy na osoby, które po prostu przyszły poczytać bloga? 
Otóż nie. Oliwcia zaczęła nas wyzywać, grozić, mówić, że włamie się do naszych komputerów (sic!), oraz używać okropnych słów. Postanowiłyśmy zniżyć się do jej poziomu i nieco zaszaleć.
Dlaczego Lidia dostała bana? Bo wyzywała. Początkowo dałyśmy jej spokój, ale gdy zaczęła się pięknie wypowiadać, zablokowałyśmy ją. Screenów z samej kłótni nie mam, ponieważ skakałam pomiędzy dwoma chatami, MSP, FB a GG, ale wcześniej, jeszcze na blogu Lidzi zrobiłam dwa screeny:


"Pierworodna matka".. Wie ktoś co to takiego? Jeśli tak, to proszę pisać w komentarzu, będę wdzięczna, bo ja ni holendra nie wiem co to.

Mam nadzieję, że po przeczytaniu tego posta już wiecie, że Lidzia najpierw prowokuje, a potem wstawia na bloga wyrwane z kontekstu wypowiedzi. 

Btw, droga Lidziu: rozczaruję cię, Szely nie jest moją fanką. Jest przyjaciółką, która widzi, że mam rację więc mi pomaga. Nie jest tak fałszywa jak twoi "przyjaciele", więc proszę, zejdź z niej, ponieważ nie zasługujesz nawet by na nią patrzeć, a co dopiero się o niej wypowiadać.
Poza tym: ile osób które przeszły na twoją stronę wymyśliłaś? Chyba wszystkie, bo póki co wiele osób zdaje sobie sprawę jaka jesteś naprawdę.

To tyle. Miłych snów, kochani!
EDIT: Odnosząc się do słów Lidzi, która napisała o mnie "Miła" - jestem miła póki ktoś nie zalezie mi za skórę. Tych, którzy są ze mną traktuję jak szlachtę (którą zresztą są :3), jej popleczników - znośnie, póki nie zaczną mnie wyzywać jak Oliwcia, a ją - cóż, póki Lidzia nie zacznie, mogę co najwyżej napisać sarkastycznie co u niej.

Do jutra, koty ;3

4 komentarze:

  1. HAHHA Msp jest do 16 lat więc sie usuwaj i nara noobie :* Pozdro z podlogi Srendzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń