NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

piątek, 18 lipca 2014

Cała prawda o Babci Lidii!

Jak widzicie, blog powrócił. Przemilczmy moje poprzednie posty, teraz jawić się tu będzie tylko tematyka MSP.
Na powrót mam dla was coś smakowitego: Babcia Lidia.
Większość z Was już wie, że kilka dni temu zapytałam na forum jakim cudem ona w dwa miesiące osiągnęła to co ja w trzy lata. Oczywiście zaczęła się nagonka na mnie, chociaż byli też tacy, którzy mnie poparli (z tego miejsca chcę ich serdecznie pozdrowić). Już zaczęłam się zastanawiać: czy aby nie przegięłam? Może rzeczywiście bez powodu rzuciłam się na bezbronną dziewczynkę? Otóż nie.
Lidzia pokazała różki. Napisała, że życzy mi śmierci, pozdrawia środkowym palcem, pragnie, żebym zdechła w piekle, oraz, że tacy jak ja nie powinni żyć. Jej fani uważali, że Lidzia miała do tego prawo - bo się zdenerwowała. Ale jakie miała prawo do tego, co zaraz ujrzycie na screenach, skoro po prostu weszłam na jej bloga aby przeczytać post o sobie? Poniżej prezentuję jaka Lidzia jest naprawdę:







Wszystko to przyjęłam ze względnym spokojem, ponieważ nie chciałam by ktoś znów znalazł jakieś usprawiedliwienie dla Lidzi.
Drodzy Fani Lidii - czy nadal uważacie, że ona jest miła, a ja okrutna, złośliwa i wulgarna? Że ona to niewinna staruszka którą napadłam, a ja to tyran najwyższego sortu? Proszę, obejrzyjcie te screeny i przemyślcie to raz jeszcze.
Wasza Angie.

13 komentarzy:

  1. ZWARIOWALAS! W OGOLE CI NIE WIERZE!
    Lidka to miła, szczera osobka.
    ~Aglet888

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. To mogła nie być Lidia . Każdy może się tak nazwać -,-

    OdpowiedzUsuń
  5. -,- Tesh jej nie lubię. Babcia Halinka była pierwsza i ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja byłam na tym chacie jak ona to pisała!

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog Lidzi.
    Nazwa Lidzi.
    Konto właściciela. Jak to nie Lidzia, to chyba sam Jezus tylko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Popieram cię Angie! To na pewno pisała Lidzia, bo Lidia ma taką nazwę, i także jest pomarańczowy ludzik - właściciel. I dobry obrazek! Popieram cię na 1000000000000000000000000000% ♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, nie nawidzę jej. Wyzywała mnie od gówniary. PS. To napewno ona, bo ona ma takiego ludzika i taki znaczek obok nazwy ;) Byłam na jej blogu ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Już wiem po której stronie stanąć. Heh.
    ~ewka farnka...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak możesz? To nie prawda! Poczytaj sobie jej post no i zobacz jak ty klniesz! NIEpozdrawiam c: -,-

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokaż całą rozmowę suko a nie wycinasz kwestie Babci ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda! Widziałam na własne oczy!

    OdpowiedzUsuń