NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

sobota, 19 lipca 2014

Towarzystwo Lidiowe




Tym akcentem zaczynamy dzisiejszego posta. Ban. Mój pierwszy, dłuższy niż na pisanie na 5 minut.
Kto jest go winien? Lidzia. Skąd wiem? Lidzia też ma bloga, nienawidzi mnie, a więc zapewne ona i jej popychadła zgłosiły mnie za reklamę swojego - bo jak wytłumaczycie fakt, że inni też reklamują swoje blogi a nic im się nie dzieje?

Z tego co czytam, aktualnie na Lidziowym blogu odbywa się kłótnia. Zajrzyjmy tam.
Okazuje się, że babuni nie ma (przynajmniej jeszcze), ale jej poplecznicy już ją cytują. Popatrzmy na screeny:

Jeśli bycie złym oznacza walkę o to, by oszustka i chamka zniknęła z MSP i przestała kłamać oraz demoralizować, to owszem. Jestem zła.

Wszyscy kochany tak wysmakowane obelgi, prawda?



Zło tak bardzo.. Pamiętajcie Antylidiowcy, my to zło!



Ja bym radziła wpierw nauczyć się pisać, ale co kto woli.



Tu nie mam komentarza. Brak słów nad niektórymi ludźmi...

Tak odzywa się jedna z najwierniejszych fanek Lidzi. I postawmy przed sobą pytanie, kochani: czy dobra babcia pozwoliłaby tak zachowywać się wnuczkom? Czy wnuczki byłyby tak wulgarne wobec innych? Samo otoczenie w jakim obraca się człowiek pokazuje przecież, jaki on jest.
A skoro Lidia zadaje się z takimi ludźmi (abstrahując od faktu, że też taka jest - jeśli nie gorsza), to czy to czegoś nie oznacza?

2 komentarze:

  1. Jestem po twojej stronie Angie, Lidia i ci wszyscy jej fani to niedorozwojone dzieci z wada mozgowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Angie, jestem po twojej stronie! Lidia to fałszywy troll!

    OdpowiedzUsuń