NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

niedziela, 11 stycznia 2015

Wielki (kolejny) kom-bak+usunięta animacja

Witam wszystkich po, huhuhuu! Nieludzko długim, kolejnym już zresztą niestety, rozstaniu.
Jak widzicie zmieniłam znacznie design bloga. Liczę, że się podoba. A jak nie, to wiecie - pisać, sugerować, a zmiany będą.
To co możecie zaobserwować to przestawienie się z błękitu i zieleni na fiolet oraz z Green Day'a na The Lookouts.
Ale, nie mowa tu o moich gustach muzycznych i kolorystycznych a o powodach rozstania.
Otóż, wbrew temu co piszą moi ulubieni hejterzy, nie przestałam pisać bo nie miałam się z kim kłócić. Po prostu - nie no, nie uwierzycie, masakra jakaś - nie miałam czasu!!! Zauważyliście na pewno że zniknęłam w okresie przedświątecznym i wracam dopiero teraz, po nowym roku. 
Miałam mnóóstwo do roboty, a jak już wydzierżawiłam chwilę na komputer, załatwiałam sprawy na różnych stronach: odpisywałam na facebooku, na MSP, tworzyłam nowe odcinki Zakazanej Miłości, pisałam opowiadania. Słowem: starałam się robić tylko rzeczy bez których moja internetowa egzystencja utrudniłaby się znacznie. A ilekroć myślałam "może by napisać na blogu?", zaraz myślałam "ale trzeba zmienić tło, muzykę, nagłówek..". No niby dla mnie robota na max.15 minut, ale kiedy leń mnie złapie to i ciężko.
Ale Angie, co tak cię zajmowało przez tyle czasu? Ano sprzątanie, świąteczne zakupy, pomoc mamie w gotowaniu, odwiedziny u krewnych.. I pies. Tak jest. Wreszcie, po wielu latach błagań, mam psa. Psa który jest pół bokserem, pół Bóg Wie Czym i nazywa się Bilbo. Słodkie to to i kochane, ale potrzebujące mnóstwa uwagi. Więc, co logiczne, wolałam pobawić się z psem niż pisać na blogu.
Więc, skoro się zgrabnie wytłumaczyłam, czas przejść do drugiej części posta, a mianowicie usuniętej animacji.
Jakiej?
Ano "Crawl".
Za czasów Angie-Zmierzchomaniaczki autorka bloga stworzyła m.in konto Renesmee Carlie Cullen. I kiedy pojawiły się misje a Awards za ponad trzyletnie konto umożliwiły jej wysyłanie sobie z tamtych kont ubrań, nie wzgardziła z okazją. Odgrzebała konto gdzie jako animkę ustawiła właśnie "Crawl" czyli tę, którą za używanie w filmach dla dorosłych usunięto.
Jak więc wygląda to teraz? Ano tak:

Czyli, krótko mówiąc, kto miał "Crawl" ustawione w CTR, ten teraz swojej Movie Star zobaczyć nie może. 

I właściwie to w dzisiejszym poście tyle. Obiecuję Wam, że jeszcze dzisiaj poszukam jakiegoś tematu do rozpisania się i naskrobię kolejną notkę.
A to wszystko dla Was.
~Angie

3 komentarze:

  1. No sory, ale co jest zlego w animacji "Crawl"...? Już modzi serio wariują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo graczom skojarzyło się to z ,,lubię w dupę" ;-;

      Usuń
    2. Bo graczom skojarzyło się to z ,,lubię w dupę" ;-;

      Usuń