NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

niedziela, 25 stycznia 2015

Znowu na tapecie + stale powracająca kwestia wieku

No to okej. Pod ostatnim postem powiadomiono mnie że moja osoba zagościła na blogu jakiejś Abieski. Zazwyczaj nie czytam banalnych blogów, ale tym razem się zaciekawiłam.
Zajrzałam - no klasyczny post w którym jest to co we wszystkich innych, mało kreatywni są ci moi hejterzy że tylko w kółko jedno i jedno. Ni krzty w nich własnej weny.
No niemniej zajrzałam w komentarze, i takie cudo mi się ujawniło:


Wyzwiska może przemilczmy - no przecież już wiadomo, że Angie to dziwka, suka, szmata, kurwa, pasztet, wiedźma, jędza, zazdrośnica, pasożyt, gówniara i islamski terrorysta.
Ale ten powracający temat wieku.
Ktoś z mojego otoczenia.. Kto?
Znajome z podstawówki zrezygnowały z gry jeszcze w 5 klasie, te z gimnazjum nie wiedzą o MSP. Poza tym w jednym z postów udowodniłam już swój wiek. Ale chyba muszę działać dalej. 
W każdym razie: chyba wiem skąd te podejrzenia o zawyżanie rocznika: z bloga niejakiej Patriszji. Znalazła ona mojego bloga założonego 5 lat temu którego nie ogarniałam więc go porzuciłam i powołałam do życia msp-i-angie. 
Tak więc mamy tu kochani żywy dowód na to że plotka zawsze żyje własnym życiem.
Informacja o wieku została u Patriszji sprostowana, jednak chyba to umknęło moim ulubionym hejterom.

Jak widzicie posty są. Niecodziennie, ale umiarkowanie często.
Jeszcze tydzień i zaczynam ferie więc będę miała dla Was więcej czasu, chociaż może nie tyle ile byśmy chcieli - uzależniłam się wczoraj od Futuramy i zamierzam wysuszać oczy przed kolejnymi sezonami - chociaż i tak z odcinkami lecę już randomowo.
W każdym razie, na bieżąco wyszukuję tematów.
Więc, idę przyszykować się na live u Disa.
Ciao, Angieniuses!
~Angie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz