NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Nic.

Nie wiem po co właściwie piszę tego posta. 
Chyba przedawkowałam Futuramę, jest późno, chce mi się pić i bolą mnie plecy, przez co czytacie to co czytacie.
Na MSP niezbyt ruchawo - ydb, nim się chociaż trochę rozruszała, zdechła jak mały pajączek w swej próbie zdobycia fejmu.
Tak więc Angie się nudzi i nie ma co robić. Toteż, o: wystosuję do Was apel! Jako że teraz już czytam komentarze, pod tym postem - lub na pocztę na MSP - piszcie mi proszę o czym chcielibyście przeczytać. A ja napiszę o tym post. O! Nawet pomysły Antyangieniuses się liczą. Bo co, że głupek to znaczy że niekreatywny? Więc, proszę.
Czekam na pomysły.
I tym razem dopiszcie, bo was zatłukę mosiężnym prętem.
~Angie

4 komentarze:

  1. Ok. Napisz posta o tym, jak fajnie się wywołuje wojny. Jak fajnie się obraża wszystkich dookoła. Jak zabawnie się smieje ze wszystkich i drwi z ich kwestii. Wiesz, dla nich to już okrzyk rozpaczy, bo ja naprawdę współczuję osobą, które atakujesz. I nie odpuścisz! Oj, nie ma mowy! Bo ty masz już 16 lat i możesz sobie pozwolić na więcej! Tak! Wszyscy młodsi od ciebie to głupie bachory i banda rozwrzeszczanych dzieciaków. Czy ty sobie zdajesz sprawę z tego, jaką jesteś śmieszna? Jaka okazujesz swoją "dojrzałość"? I radzę, przemyśl ten komentarz, na dobrze ci to wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież właśnie ten blog jest o tym. Tym się wyróżnia spośród wszystkich innych. I dlatego z chęcią go czytam, widząc jak Angie "dusi" tych biednych ludzi w swoich słowach. Typu Lidka czy Pożrja.
      ~Mó

      Usuń
    2. To niech najlepiej założy bloga "debile na msp". Tez kiedyś z chęcią czytałam jej bloga. Jednak teraz każdy post to "o jak źle, jacy idioci wszędzie, dzieci everywhere".
      I powiedz mi kto, czemu ona to robi? By się poczuć lepiej? Bo jest niedowartościowana? Jeżeli chcesz zostać "królową msp" to nie tędy droga. Może zachowuj się normalnie, bo na razie obrażając wszystkich robisz się siebie idiotkę i (powtórzę po raz kolejny) pokazujesz, jaka jesteś niedojrzała, nietolerancyjna i udajesz, że wygrywasz wojny, których nie ma? A później śmiejesz się z ludzi sprowokowanych przez ciebie i wycinać kwestie bez twoich wypowiedzi. Boisz się pokazać, jaka jesteś naprawdę?

      Usuń
    3. *wycinasz. Pisałam z komórki.

      Usuń