NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

sobota, 17 stycznia 2015

Powrót Złego Szefa

Czyli naszej ukochanej jordirbos, znanej szerzej jako your dear boss.
Cóż to się stało że Angie znów pisze o tym różowym pustaku? Na pewno wiecie. 
Panna Barbie od kilku dni siedzi na ustach całego MSP. I robi tam bardzo brzydkie rzeczy.
Trochę jak ja, szefuńcio jest wszędzie. Pod każdym tematem na forum.
Z tym, że ona trolluje, wyzywa, obraża, oszukuje, hejtuje.
I właśnie to przysporzyło jej zarówno fanów jak i wrogów.
Jej wrogowie znają prawdziwą duszę "Fejma z Przypadku". Wiedzą jak podła i irytująca jest.
Natomiast jej fani uważają, że jej zachowanie to coś bardzo zabawnego 
Tyle że jak dla kogo.
Im więcej się o niej pisze tym większy fejm zdobywa.
Ale i tu nie trzeba mówić "skończcie pisać to ona nie będzie sławna".
Pamiętacie Lidzię i Porszję? Dzięki temu że ujawniłam ich wady wszyscy o nich pisali. I to przycichło samo z siebie, kiedy postanowiły ulec i odejść w hańbie. Tak też będzie z bossem. A wiecie skąd ta pewność? Bo ja się w to zaangażuję!
Tak, tak, Angie, ten niesłabnący "Zły User" dołoży wszelkich starań aby jdb wróciła do krainy pustaków.

To tak bardziej informacyjnie. Ale widzicie, obietnicy dotrzymałam, posty są, chociaż mam teraz ciężki okres w życiu.
Oczekujcie więcej!
~Angie

EDIT: Ja wiem że mój nick brzmi jak pseudonim portugalskiej prostytutki, nie musicie go jeszcze dodatkowo obrażać.

1 komentarz:

  1. Odeszły w hańbie? Hahahah! Myślisz, że Nat zwiesiła głowę i pomyślała "ta Angie na racje, jestem beznadziejna i w ogóle..." Sama wywołujesz wojny i uważasz, że je wygrywasz, co? Tak, your dear boss to denerwująca osoba, ale czy Ty nie jesteś biorąc pod uwagę rozmaite 'wojny'? (Za wszelkie błędy przepraszam, piszę z komórki.)

    OdpowiedzUsuń