NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

poniedziałek, 8 września 2014

Czasem trzeba coś udowodnić!

Pamiętacie Pasożyta z Nie polecam #2? Otóż droga paniusia od gwałcenia kotków twierdzi, że mój blog ma ledwie kilka wyświetleń. No okej, te statystyki jak na trzy lata posiadania bloga to mało.. Ale nie zapomnijmy że na rok go porzuciłam (wraz z MSP), wcześniej pisałam nieregularnie i dopiero teraz całkiem się za niego wzięłam. No, ale i tak to zawsze więcej niż ma ona! Panna FenkaElenka zarzuca mi że przeze mnie ma mniej wejść na bloga, poza tym ona się stara a ja robię post na tydzień. Oczywiście znacie mnie i wiecie że to bzdety, zwłaszcza że czasem palnę nawet kilka postów na dzień. No, ale nie przedłużając. Pasożycie, poniżej moje statystyki:



1 komentarz:

  1. ''Pasożyt'' ma dla twojej wiadomości bloga od czerwca więc nie może bić rekordów w wyświetleniach :)

    OdpowiedzUsuń