NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

czwartek, 12 lutego 2015

Walentynki są tak blisko jak upadek naszej cywilizacji! :D

A nawet jeszcze bliżej!
Jak widzicie zmieniło mi się wygląd bloga. ZNOWU, i ZNOWU będzie normalny za jakieś pół roku.. Bo chociaż to dla mnie 10 minut pracy, zmienić chat, playlistę, tło, kolor, nagłówek, to jednak ja leniwa istota jestem.
Tak szczerze to ostatnimi czasy na posty nie mam pomysłu w ogóle. MSP nie żyje żadnym tematem, jakichś utajnionych też nie ma, a wiecie dobrze że ja nie zniżę się do poziomu Porszji (która, znając życie, zaraz mnie na blogu zacznie hejtować.. Więc pozdrawiam, mała :')) czy Lidii i nie zacznę pokazywać konkursowych nowości.
Wolę mieć ścisłe grono stałych czytelników aniżeli pisiont czytaczy co pół roku. 
No to. Ten post piszę ot tak, żebyście mieli co porobić dopóki nie znajdę czegoś ciekawego i do rozpisania.
I, tak mi teraz wpadło, podam Wam link do najlepszego forum o Adventure Time na świecie.
http://polskibastion.pl
Ja to Flame
Liczę, że zajrzycie, napiszecie etc.
No to.
Kocham Was ♥
~Angie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz