NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

czwartek, 5 lutego 2015

Motywacja wróciła! I ja też!

Żartowałam, nadal nie jestem do niczego zmotywowana, aczkolwiek - znowu - "I'm back, babe".
I mam dla was - och, tak, już po prostu mi na tę świadomość błogo! - coś, co zaraz nazwiecie "najeżdżaniem", "wyżalaniem się", "leczeniem kompleksów". Słodkie to :3
No, ale.
Ania (czyli ja!), jak co dzień, weszła na forum MSP. Znalazła ciekawy temat, w którym jakaś dziewczyna poprosiła o polecenie ciekawych książek. Że książki to Anusiowy konik, zaraz postanowiła wypisać kilka tytułów. Ale wtem ujrzała TO:

I jej po prostu wszystko opadło. No ale nic, myśli, może kolejna śmieszna inaczej śmieszkuje na forum. Toteż ów pannica napisała do tej drugiej. Ha, teraz nie wytkniecie mi wycinania swoich wypowiedzi!:



Po czym mnie zablokowała. Próbowałam pisać z innych kont, ale gdzież tam.
To taki klasyczny sezonowiec jest, co kocha, uwielbia, a wie tylko tyle że tytuł zaczyna się na daną literkę.. Troszkę mi się smutno zrobiło, że istnieją tacy idioci. No ale co zrobisz? Nic nie zrobisz. Proszę więc, apeluję wręcz! Zaczynacie coś lubić? NIE CHWALCIE SIĘ TYM, BO WYJDZIECIE NA GŁUPKÓW.
Post, tak, wiem, krótki jak.. Umm.. Krótki. Ale robim co możem! Tematów niezbyt na tym EmEsPe jest, i cóż? 
Jednym na poprawę morale, innym dla powodu do większego wyzywania mnie, zostawiam ulubionego gifa i dialog z Futuramy:


- Co masz wspólnego z tą zwykłą, chodzącą zupą?
- Jedno. Oboje mamy twardy pancerz.. Lecz prowadzimy bogate życie. A także.. No wiesz.
- Oboje jesteście alkoholikami, dziwkarzami, nałogowymi palaczami i oszustami?
- Nie, tylko.. Oboje nie możemy wstać gdy się przewrócimy na plecy


5 komentarzy:

  1. Boże, jedyne co pozostaje zrobić to zapalić znicz dla mózgów takich osób.
    (*)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beka z tego dziecka, tak bardzo, że aż się robi przykro.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, wskrzesimy Tolkiena żeby napisał kolejną część Hobbita XD :')

    OdpowiedzUsuń