NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

sobota, 28 lutego 2015

Śmieszek wynagradzający

Z dobrych wiadomości, nauka nie idzie w las - znacznie poprawiłam swoje wyniki w szkole. Z większości przedmiotów mam dwukrotnie lepsze oceny aniżeli miałam.
Z gorszych zaś: zaniedbuję was :c Nie mam też zbyt tematu. No niby się tam na mnie na forum rzucają, ale nie jest to zbyt warte opisywania. 
Za to w tej właśnie chwili prowadzę rozmowę z emmanuela33
To co mi napisała sprawiło, że prawie się udławiłam. No proszę:


Naprawdę, niektórych to nie powinni wpuszczać do internetu.

Ja wiem że to marne dość wynagrodzenie zaniedbania Was, ale czasem tak być musi. 
Ale też i tematów trochę do pisania brak, a żalić się nie będę bo oczywiście hejterzy czuwają.
Ale postaram się pisać. Obiecuję.
~Angie

2 komentarze:

  1. Angie ty nieszczęsna ruda małpo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ktoś, coś w odległej przyszłości nadal przychodzi tu powspominać? -Taba

    OdpowiedzUsuń