NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

czwartek, 19 lipca 2012

MSP-użytkownicy czy psy?

Wiem,wiem.Post jak milion innych.Ale to już naprawdę szczyt.Na pierwsze danie,zobaczcie ten oto screen:


No i co?Czy moje zdanie nie jest słuszne?Ale niee,bo przecież skoro chcę jakiejś lojalności,to to już karalne!Szczerze mówiąc chce mi się już rzygać od samego patrzenia na to,co MSP wyrabia,i jeszcze jakie reklamy nam serwują!W reklamach MSP to miejsce przyjazne dziecku,dobre,pomocne.Można poznać przyjaciół.Ale rzeczywistość jest nieco inna.Tu aż roi się od chamów,złodziei,pedofilów,zboczeńców i debili!Patrząc na przykłady wielu z Nas,które za coś takiego zostały ukarane,pewnie czeka mnie ban za PRAWDĘ,ale chociaż nie boję się usunięcia-mój pierwszy ban dostałam po półtorej roku gry,na 5 minut.Nie zgadzam się na to.Także mam pomysł-nie pomagajmy osobom które piszą,ze mają godzinę na 50% zniżki/2xfame
I jeszcze jedno.Kiedyś miałam 10-11 lvl.Poznałam dziewczynę z 3 lvl-em-Dianę M.Teraz ja mam 13 lvl,ona-20 któryś.A propos-PO CO DODATKOWE 5 LVL-I?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Na deser zaserwuję Wam jedno-vipowcy mają fory.Oni są najlepsi,jaaaasne!
Zacytuję,że dziękowali vipom za pomoc specjalnymi<i tak debilnymi>buźkami.Wybaczcie te ostre słowa,ale nie mogę się powstrzymać!Kiedyś i ja byłam vipem.Jak mi podziękowali?Srak,delikatnie mówią.Nie miejcie o mnie złego zdania,ale ja się strasznie szybko bulwersuję!Tak więc pomyślcie o tym,co tam nas czeka.Kont nie usuwajcie<może nadejdą lepsze czasy...?>Pomyślcie-może czas przenieść się na superbię...?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz