NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

czwartek, 2 lutego 2012

DrozD po raz kolejny szuka zaczepki!

Jeszcze niedawno,szczęścliwie świętowaliśmy koniec wojny,i spokój.A tu co się okazuje?DrozD odczepiła się od Anki070100 oraz seleny1sandry,i przyczepiła do mnie.Nasuwają się podejrzenia,że ona nie może przetrwać bez "człowieka do poniewierania".Na wielu osobach się zawiodłam-Myślałam,że nie dadzą jej się omotać,ale widać miała na Nas jakieś fotomontaże czy coś...Posty,w których oczernia mnie,są bardzo podobne do tych,oczerniających S oraz A.Zresztą,zobaczcie screeny:



Jeśli chcecie zobaczyć te jej screeny,to są one w poprzednim poście.Ja pokazuję winę obustronną,ona-Zwala wszystko ,to znaczy "Fszystko",jak by powiedziała Drozdosia na mnie.
Tak więc,cytując pewne słowa"Czekam tu,aż się"zesram",Drozdzie"!

Jeśli macie jakieś informacje lub screeny,albo pomysły na inne posty,wysyłajcie mi je na maila na MSP,lub na mspangie@onet.pl
Jeśli na to drugie,nie zapomnijcie podać nicku z MSP,lub,jeśli wolicie być anonimowi-Dopiszcie to!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz