NIE USUWAJ TEGO BO TO CHAT

wtorek, 31 stycznia 2012

Czyżby miała wybuchnąć kolejna rewolucja,tym razem między mną a Drozdem?

Siedzę sobie spokojnie na MSP i czytam forum,aż tu nagle patrzę-DrozD reklamuje nev bloga,więc w akcie any-faństwa postanowiłam zapytać,czy blog o arogantach nie wypalił,a raczej tak,jak na 2 screenie.Na pierwszym wyraził się niejaki Szampon.xdd+moja riposta
To poniżej oczywiście odpowiedź na antyfaństwo jednej z dziewczyn,której nicka nie podam!


Na bieżąco czekam na odpowiedź,i na bieżąco obrabiam i umieszczam screeny!
Więc czekając chciałabym dodać,zę przepraszam starrr_03 za obelgi,i publicznie oświadczam,że z własnej,nieprzymuszonj woli rezygnuję z bycia po którejkolwiek ze stron.Ooo,mam screena:


Zawiodłam się na SweetTinie,ale skoro tak...Nie wywalam jej ze znaj,bo może jest za głupiutka,żeby odróżnić dobro od zła?Czekamy na kolejne screeny,Drozdi!<Przez nią mam awers do Drożdżówek...-,->

Ooo,widzę,i DrozD coś napisał,moze coś ciekawego?Niee,tylko ;]
Denerwujące,nie?Bynajmniej mnie -,- Wojnę zaczęła Ona,chociaż uważa,że ja,ale myślę,żę wkrótce nasze oddziały znów wygrają!Jak to było wczoraj w TV...<To do powyższego screena>:"Z DrozDem jest zabawa,jak przy rwaniu zęba" xd.Kolejna riposta,pt."Wiesz co,Drożdżówka?" poleciała.Co będzie zaraz?Jeśli nic,kończę ten post,publikuję i patrzę,co powie DrozD : )Oo,mam już!




Ciekawe,co nasz DrozD powie?Jeśli cokolwiek uznacie za prowokację,to ja mówię,zę umieszczam tylko co ciekawsze screeny!Ooo,znów?


Hah...Zabawne...Okej,ja uciekam,myślę,ze macie garść dowodów! ; )
Chwiila,mam jeszcze to!:
No co?Chyba mam prawo,nie? xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz